۱۳۸۹ آذر ۶, شنبه

ارزشیابی سازنده: به سوی حذف مرزهای ارزشیابی و آموزش

ارزشیابی مستمر، تکوینی یا تدریجی اصطلاحاتی هستند که این روزها ذهن هر معلمی را به خود مشغول کرده است اما اکثر آنان در مورد معنا و مفهوم دقیق این عبارات توافق نظر ندارند و در بسیار موارد دچار سردرگمی و تصورات غلط نسبت به معنای دقیق این عبارات هستند. در این مقاله به دنبال بررسی هرچه دقیق تر معنا و مفهوم عبارات فوق هستیم تا از این طریق گامی در جهت برطرف کردن کج فهمی های موجود در مورد معنا و مفهوم این عبارات برداشته شود.
مقاله را می توانید از این پیوند دانلود کنید

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر