۱۳۸۹ آذر ۱۷, چهارشنبه

من فقط برای سایه ی خودم می نویسم

چند وقتی است که می خواهم سایتی را که به همت جمعی از همکاران فرهنگی جوان و خوش فکر ایجاد شده معرفی کنم. فرصت دست نداد تا اینکه امروز همسفر مدیر این سایت بودم و پای درد دلشان نشستم. متاسفانه ایشان با تمام زحمتی که کشیده اند و با ابتکاری که به خرج داده اند، بازخورد چندان مناسبی از سوی مسئولین و همکاران دریافت نکرده و از این باب خیلی نگران بودند و گله داشتند. ایشان اظهار داشتند که برای معرفی سایت به آموزش و پرورش کرمانشاه مراجعه کرده اما کسی که مسئول این کار بوده اصلا از مفاهیم اولیه ی اینترنت همچون دانلود آگاهی نداشته است. در بین راه که صحبت می کردیم به یاد حرف یکی از دوستانم افتادم. ایشان از شعرای معاصر هستند و دردی مشترک با این همکار گرامی داشتند و می گفتند: « من فرض می کنم که در جزیره ای تنها هستم و اشعارم را در شیشه ای می گذارم و به دریا پرت می کنم شاید هیچ کس آن را نخواند، اصلا برایم مهم نیست. من می نویسم که نوشته باشم». و به قول صادق هدایت در بوف کور: «من فقط برای سایه ی خودم که روی دیوار افتاده می نویسم».این شد که بر خود لازم دیدم که هرچه سریع تر این کار عقب افتاده را انجام دهم باشد که ایشان استوارتر از همیشه در راهی که انتخاب کرده اند گام بردارند.
برای مراجعه به وب سایت ایشان به این پیوند مراجعه کنید.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر