۱۳۸۹ آبان ۲۱, جمعه

آنتی همایش

بالاخره پس از چندین بار به تعویق افتادن، همایش ملی ادبیات فارسی و پژوهش های میان رشته ای در دانشگاه بیرجند برگزار شد. این همایش قرار بود در اردیبهشت ماه امسال برگزار شود اما با چندین بار تاخیر، بالاخره 19 و 20 آبان ماه دردانشگاه بیرجند برگزار شد. متاسفانه به دلیل مشغله کاری و دوری راه نتوانستم در این همایش حظور داشته باشم اما از دوستانی که در همایش شرکت کرده وضعیت را جویا شدم که همه ی شواهد دال بر بی نظمی و بی برنامگی بود. یک مورد را که برای خود من پیش آمده ذکر می کنم و از مابقی فاکتور میگیرم.
حدود 8 ماه پیش من با همکاری یکی از دوستان برای این همایش مقاله ای را با عنوان تحلیل روانشناختی داستان کوتاه سه قطره خون ارسال کردیم. حال پس از 8 ماه بررسی، جای نویسنده اول و دوم مقاله در گواهی صادره از سوی مسئولین همایش جابجا شده است. گرچه این مسئله بین من و دوست همکارم حل شده است، اما نشانی از بی نظمی و بی برنامگی مسئولین برای برگزاری همایش است. امیدوارم در دوره های بعدی این همایش شاهد چنین مسائلی نباشیم.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر